Pobierz aplikację
apple app store google play store

REGULAMIN Programu Karta Mieszkańca Gminy Koronowo

 

§ 1. Definicje

  1. Program Karta Mieszkańca Gminy Koronowo − element polityki społecznej gminy mający na celu utworzenie narzędzia do poprawy warunków i jakości życia mieszkańców miasta oraz promocji miasta i lokalnych instytucji kultury, turystyki i rozrywki. Program Karta Mieszkańca Gminy Koronowo to oferta specjalna skierowana do Osób Uprawnionych, mająca na celu zapewnienie tym Osobom dostępu do systemu zniżek, ulg, preferencji i  uprawnień oferowanych przez Partnerów.
  2. Koronowska Karta − karta stanowiąca identyfikator Użytkownika Systemu Koronowskiej Karty dostępnego na stronie internetowej: https://www.karta.koronowo.pl/, lub w Aplikacji Koronowska Karta.
  3. Osoba Uprawniona – osoba fizyczna, która na podstawie Dokumentu Potwierdzającego, może stać się Użytkownikiem Systemu Koronowskiej Karty.
  4. Dokument Potwierdzający – oryginał, zdjęcie lub skan dokumentu potwierdzającego uprawnienia Osoby Uprawnionej do korzystania z Koronowskiej Karty zgodnie z Uchwałą Nr XIV/134/25 Rady Miejskiej w Koronowie z dnia 25 marca 2025 r w sprawie wprowadzenia Programu Karta Mieszkańca Gminy Koronowo.
  5. Użytkownik Karty – Użytkownik Systemu Koronowskiej Karty, który dokonał aktywacji Karty. W przypadku Konta Rodzinnego, Użytkownik Karty może być administratorem Konta Rodzinnego i na tej podstawie może dokonywać stosownych zmian.
  6. System Koronowskiej Karty − to dostępny poprzez stronę internetową https://karta.koronowo.pl/ zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania umożliwiający przetwarzanie, przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych niezbędnych do funkcjonowania Koronowskiej Karty.
  7. Użytkownik Systemu – osoba, która uzyskała dostęp do Systemu Koronowskiej Karty.
  8. Konto − konto Użytkownika Systemu dostępne w Systemie Koronowskiej Karty, umożliwiające dostęp i zarządzanie profilem Użytkownika w ramach Systemu Koronowskiej Karty.
  9. Konto Rodzinne − konto z uprawnieniami do zarządzania dostępem do innych kont indywidualnych Użytkowników Systemu, zamieszkałych pod tym samym adresem, połączonych z Kontem Rodzinnym. Kontem Rodzinnym zarządzać może jeden Użytkownik Systemu .
  10. Aplikacja Koronowska Karta − aplikacja mobilna, czyli oprogramowanie działające na urządzeniach przenośnych, funkcjonujące na urządzeniach z mobilnym systemem operacyjnym iOS oraz na urządzeniach z mobilnym systemem operacyjnym Android, dostępna do pobrania bezpłatnie na platformach App Store i Google Play. Aplikacja Koronowska Karta stanowi identyfikator Użytkownika Systemu w portalu dostępnym na stronie internetowej: https://www.karta.koronowo.pl/ i jest w ten sposób powiązana z Kontem.
  11. Organizator – Gmina Koronowo – Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.
  12. Partner − podmiot będący uczestnikiem Programu Karta Mieszkańca Gminy Koronowo, który na podstawie porozumień zawartych z Organizatorem oferuje swoje produkty lub usługi Użytkownikom Systemu Koronowskiej Karty na specjalnych warunkach, określonych w Spisie Ofert.
  13. Obiekt – obiekt Partnera, w którym jest honorowana Koronowska Karta.
  14. Pakiet – zbiór rabatów, ulg lub świadczeń zniżek przyznawany Osobie Uprawnionej spełniającej określone kryteria. Pakiety są honorowane w Obiektach należących do Partnerów opisanych w Spisie Ofert.
  15. Pakiet Mieszkańca - podstawowy Pakiet, którego aktywacja jest niezbędna do korzystania z Koronowskiej Karty.
  16. Spis Ofert − informacja o ofertach i rabatach udzielanych przez Partnerów. Spis Ofert zawiera dane adresowe, dane kontaktowe, informacje opisowe, linki do social mediów, zdjęcia, logo. Spis Ofert jest dostępny na stronie https://www.karta.koronowo.pl/.
  17. Urządzenie – urządzenie z czytnikiem umożliwiającym odczytanie Koronowskiej Karty poprzez skanowanie kodów kreskowych i QR.
  18. Wniosek – kwestionariusz osobowy (dostępny w formie elektronicznej na stronie https://www.karta.koronowo.pl/ lub w aplikacji mobilnej dedykowanej Programowi Karta Mieszkańca Gminy Koronowo), który wypełnia Osoba Uprawniona ubiegająca się  o wydanie Koronowskiej Karty.
  19. Punkt Obsługi – wskazane przez Administratora na stronie https://www.karta.koronowo.pl/ miejsca, w których Osoby Uprawnione mogą uzyskać niezbędne informacje związane z funkcjonowaniem Programu Karta Mieszkańca Gminy Koronowo.

 

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    1. warunki przystępowania, udziału i zakończenia udziału w Programie Karta Mieszkańca Gminy Koronowo,  w tym w szczególności zasady przyznawania i korzystania z Koronowskiej Karty i Systemu Koronowskiej Karty;
    2. rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Programu Karta Mieszkańca Gminy Koronowo za pośrednictwem Aplikacji Koronowska Karta oraz strony internetowej https://www.karta.koronowo.pl/;
    3. warunki zmiany Regulaminu;
    4. pozostałe warunki dotyczące funkcjonowania Programu Karta Mieszkańca Gminy Koronowo.
  2. Uczestnictwo w Programie Karta Mieszkańca Gminy Koronowo ma charakter dobrowolny.
  3. Zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu, zaakceptowanie oraz przestrzeganie jego postanowień stanowi warunek konieczny uczestnictwa w Programie Karta Mieszkańca Gminy Koronowo.
  4. Założenie Konta w Systemie Koronowskiej Karty jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  5. Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora, na stronie https://www.karta.koronowo.pl/ oraz  w Aplikacji Koronowska Karta.
  6. Każdy we wcześniejszym terminie, przed rozpoczęciem korzystania z usług w Systemie Koronowskiej Karty,  ma możliwość zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu.
  7. Koronowska  Karta nie jest kartą płatniczą.
  8. Postanowienia dotyczące Koronowskiej Karty mają odpowiednio zastosowanie do Aplikacji Koronowska Karta.
  9. Za pośrednictwem Systemu Koronowskiej Karty Użytkownicy Karty mogą uzyskać dostęp do Konta, za pomocą którego mogą zarządzać swoim profilem i uzyskać dostęp do oferty Partnerów.
  10. Każdy Użytkownik Systemu może w każdym czasie zrezygnować z udziału w Programie Karta Mieszkańca Gminy Koronowo.
  11. Rezygnacja z udziału w Programie Karta Mieszkańca Gminy Koronowo jest równoznaczna z usunięciem Konta Użytkownika Systemu. Złożony  Wniosek rozpatrywany jest do 10 dni roboczych.

 

§ 3. Osoby Uprawnione

  1. Koronowską Kartę może otrzymać każda Osoba Uprawniona, zgodnie z zapisami niniejszego Regulaminu i uchwały Rady Miejskiej w Koronowie XIV/134/25 Rady Miejskiej w Koronowie z dnia 25 marca 2025 r. w sprawie wprowadzenia Programu Karty Mieszkańca Gminy Koronowo.
  2. Osobą Uprawnioną do korzystania z Programu Karta Mieszkańca Gminy Koronowo może być każda osoba, która spełnia przynajmniej jeden  z poniższych warunków:
    1. jest zameldowana na terenie Gminy Koronowo na pobyt stały,
    2. zamieszkuje na terenie Gminy Koronowo i rozlicza podatek dochodowy od osób fizycznych ze wskazaniem Gminy Koronowo jako miejsca swojego zamieszkania.
  3. Do otrzymania Koronowskiej Karty uprawnieni są również członkowie rodziny osoby wymienionej w ust. 2,
    1. dzieci do ukończenia 18 roku życia,
    2. bez ograniczenia wieku dzieci z niepełnosprawnością pozostające pod opieką rodzica.
  4. Na potwierdzenie warunków, o których mowa w § 3 ust 2-3, wnioskodawca przedkłada stosowny dokument określony w ust.8 (tabela 1)
  5. W przypadku dokumentu potwierdzającego, o którym mowa w Tabeli 1 poz. 2, akceptowane są następujące zeznania podatkowe: PIT–28, PIT–36, PIT–37, PIT–38, PIT–39, PIT-40A.
  6. W razie wystąpienia uzasadnionych wątpliwości Organizator ma prawo zażądać przedstawienia dodatkowych dokumentów poza Dokumentami Potwierdzającymi.
  7. Lista dokumentów potwierdzających została ujęta w Tabeli 1.

 

Tabela 1. Lista dokumentów potwierdzających

Poz.

Warunek

Dokument Potwierdzający

1.

Osoba dorosła

- zameldowana na pobyt stały  w gminie Koronowo przez okres minimum 1 roku poprzedzającego dzień składania wniosku

 

- dokument nie jest wymagany - weryfikacja uprawnienia zostanie wykonana automatycznie

2.

Osoba dorosła

- rozliczająca się w roku

poprzedzającym składanie wniosku  w Urzędzie Skarbowym w Bydgoszczy wskazując jako miejsce zamieszkania adres na terenie gminy Koronowo

- skan pierwszej strony PIT-u rozliczeniowego za poprzedni rok kalendarzowy z oryginalną prezentatą (pieczątką) Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy lub Urzędowym Poświadczeniem Odbioru tego PIT-u (UPO),  w którym jako miejsce zamieszkania wskazano gminę Koronowo  lub

zaświadczenie Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy  o złożeniu zeznania podatkowego w roku poprzedzającym ze wskazaniem gminy Koronowo jako adresu zamieszkania

3.

Niepełnoletnie dziecko Osoby

Uprawnionej

- zamieszkujące  z rodzicem/opiekunem  na terenie gminy Koronowo

 

- dokumenty potwierdzające uprawnienia do posiadania Karty rodzica/opiekuna (w przypadku, gdy rodzic/opiekun nie jest Użytkownikiem Karty) oraz

- oświadczenie o miejscu zamieszkania dziecka wraz z rodzicem/opiekunem  prawnym, ze wskazaniem gminy Koronowo jako adresu zamieszkania

 

§ 4. Rejestracja w Systemie Koronowskiej Karty

  1. Program Karta Mieszkańca Gminy Koronowo realizowany jest przy użyciu Systemu Koronowskiej Karty. Dla potrzeb udziału w Programie Karta Mieszkańca Gminy Koronowo nastąpi rejestracja Konta w Systemie dla każdego z Użytkowników Systemu.
  2. Rejestracji w systemie można dokonać samodzielnie poprzez stronę internetową https://www.karta.koronowo.pl/ lub poprzez Aplikację Koronowska Karta.
  3. Osoba zakładająca Konto w imieniu członków swojej rodziny lub osób, z którymi zamieszkuje pod jednym adresem (§5 ust 2), automatycznie staje się administratorem Konta Rodzinnego, do którego należą wszystkie osoby wskazane  w trakcie procesu rejestracji Konta.
  4. Każda osoba pełnoletnia, w imieniu której zakładane jest Konto powinna posiadać własny adres e-mail, na który zostanie wysłana prośba o potwierdzenie założenia Konta w Systemie Koronowskiej Karty.
  5. Podane przez Użytkownika Systemu adres e-mail i/lub numer telefonu komórkowego są wykorzystywane przez Organizatora do przesyłania wyłącznie niezbędnych informacji dotyczących działania Systemu Koronowskiej Karty.
  6. Jeśli posiadacz Konta wyraził na to zgodę, na podany adres e-mail i numer telefonu może otrzymywać od Organizatora również informacje handlowe i marketingowe, o szeroko rozumianym charakterze informacyjnym i kulturalnym. Zgodę tę można w każdej chwili wycofać, poprzez stronę internetową https://www.karta.koronowo.pl/ lub poprzez Aplikację Koronowska Karta.

 

§ 5. Złożenie wniosku i wydanie Koronowskiej Karty

  1. Wniosek  o Koronowską Kartę może złożyć tylko Osoba Uprawniona wskazana w § 3 ust. 2.
  2. Osoba Uprawniona (zwana dalej również „Wnioskodawcą”) może złożyć Wniosek w imieniu członków swojej rodziny lub osób, z którymi zamieszkuje pod jednym adresem i zarejestrowała je w formie Konta Rodzinnego, z zastrzeżeniem ust. 3.
  3. Wniosek w imieniu osób wskazanych w § 3 ust. 3  składa rodzic/opiekun prawny.
  4. Wniosek można złożyć po wcześniejszej rejestracji Konta w formie elektronicznej poprzez stronę internetową https://www.karta.koronowo.pl/ lub Aplikację Koronowska Karta
  5. Do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający, o którym mowa w § 3 ust. 8
  6. Zakres danych wskazanych we wniosku: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia, adres zamieszkania, nr telefonu komórkowego, adres e-mail, zdjęcie (opcjonalnie).
  7. Złożony  Wniosek rozpatrywany jest do 10 dni roboczych.
  8. Jeśli Wnioskodawca zamierza złożyć Wniosek w imieniu osoby pełnoletniej, posiadającej pełną zdolność do czynności prawnych, musi być do tego upoważniony przez tę osobę, co potwierdza poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na wniosku.
  9. Osoba, o której mowa w ust. 8 wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w formie ustalonej dla Wnioskodawcy.
  10. Wnioskodawca składający wniosek w imieniu osób trzecich musi przedstawić Dokumenty Potwierdzające tych osób (§3 ust. 2 pkt. b)
  11. Jeśli osoba dorosła, w której imieniu Wnioskodawca złożył wniosek, nie potwierdzi zgody na utworzenie Konta oraz przetwarzanie danych osobowych w Systemie Koronowskiej Karty, Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia takiego Konta.
  12. Koronowska Karta staje się aktywna automatycznie w chwili zaakceptowania wniosku przez Organizatora.
  13. Użytkownik Systemu zostanie powiadomiony o aktywacji lub o odrzuceniu wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub na miejscu w Punkcie Obsługi.
  14. Karta w wersji elektronicznej generowana jest po zalogowaniu do Aplikacji Koronowska Karta.
  15. Aplikacja jest bezpłatna.

 

§ 6. Pakiet Mieszkańca

  1. Pakiet Mieszkańca to podstawowy Pakiet, którego aktywacja jest niezbędna do korzystania z Koronowskiej Karty.
  2. Osobą uprawnioną do korzystania z Pakietu Mieszkańca jest każda osoba wskazana w § 3 ust. 2 i 3.
  3. Wniosek o przyznanie Pakietu Mieszkańca składany jest wraz z wnioskiem o wydanie Koronowskiej Karty w sposób określony w § 5.
  4. Pakiet Mieszkańca staje się aktywny po spełnieniu wymagań określonych w § 3.   
  5. Aktywacja Pakietu Mieszkańca jest bezpłatna.
  6. Oferta przedstawiona w Spisie Ofert jest dostępna od momentu aktywacji Pakietu Mieszkańca.
  7. Koronowska Karta wraz z Pakietem Mieszkańca ważna jest do 12 miesięcy. W przypadku o którym mowa w §3 ust. 2 pkt. b wymaga potwierdzenia do końca maja kolejnego roku kalendarzowego, następującego po roku, w którym konto zostało aktywowane.
  8. Po upływie terminu ważności Koronowska Karta wraz z Pakietem Mieszkańca przestanie być aktywna.
  9. Użytkownik Karty, jeżeli nadal spełnia jeden z warunków, aby być Osobą Uprawnioną, może złożyć wniosek o przedłużenie ważności Koronowskiej Karty wraz z Pakietem Mieszkańca na kolejny okres czasu.
  10. Po upływie terminu ważności, w przypadku nie złożenia wniosku o przedłużenie ważności Koronowskiej Karty, Pakiet Mieszkańca przestanie być aktywny.

 

§ 7. Konto Rodzinne

  1. Każda Osoba Uprawniona wskazana w § 3 ust. 2 może założyć Konto Rodzinne, z zastrzeżeniem § 5 ust. 2.
  2. Konto Rodzinne powstaje automatycznie przy dodawaniu do Konta kolejnego członka.
  3. Administratorem Konta Rodzinnego jest osoba, która wymieniona została jako pierwsza we wniosku online.
  4. Administrator Konta Rodzinnego ma wgląd w wykorzystane rabaty i darmowe wejścia wszystkich osób  w swoim Koncie Rodzinnym, może edytować ich dane osobowe, zainteresowania, wyrażać i cofać zgody.
  5. Osoby posiadające Konto Rodzinne muszą posiadać taki sam adres zamieszkania.
  6. Rodzic/opiekun prawny, wpisując dane dzieci poświadcza, że wszystkie podane dane są prawidłowe i ma prawo do ich podawania.
  7. Dla każdej osoby pełnoletniej, w imieniu której wnioskuje się o wydanie Koronowskiej Karty wymagany jest indywidualny adres e-mail tej osoby.
  8. Na podany w procesie rejestracji konta adres e-mail innej osoby pełnoletniej zostanie wysłany link potwierdzający założenie jej Konta przez administratora Konta Rodzinnego oraz prośba o wyrażenie zgody na zarządzanie przez administratora Kontem w ramach Konta Rodzinnego. W przypadku braku zgody na zarządzanie danymi przez administratora, Konto jest usuwane automatycznie, a w przypadku braku podjęcia czynności konto pozostanie nieaktywne i zostanie usunięte w terminie do 10 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.

 

§ 8. Korzystanie z Koronowskiej Karty

  1. Z Koronowskiej Karty może korzystać tylko jej właściciel.
  2. Skorzystanie z rabatu, ulgi lub innego świadczenia może zostać zrealizowane wyłącznie po zweryfikowaniu ważności Koronowskiej Karty przez Partnera.   
  3. Użytkownik Karty zobowiązany jest udostępnić swoją Koronowską Kartę Partnerowi w celu dokonania weryfikacji.
  4. W razie wątpliwości co do tożsamości Użytkownika Karty, Partner ma prawo zgłosić zastrzeżenia do Organizatora.
  5. Partner może odmówić udzielenia rabatu, ulgi lub innego świadczenia, jeśli Użytkownik Karty nie okazał Koronowskiej Karty przed dokonaniem zakupu lub w przypadku stwierdzenia braku jej ważności oraz w przypadku braku potwierdzenia tożsamości, lub gdy posiadacz Koronowskiej Karty nie jest jej właścicielem.
  6. Koronowska Karta jest honorowana w Obiektach przez Partnerów opisanych w Spisie Ofert na zasadach Partnerów opisanych w Spisie Ofert.
  7. Obiekty, o których mowa w ust. 6 oznaczone są naklejką o honorowaniu Koronowskiej Karty.
  8. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Systemu Koronowskiej Karty i Aplikacji Koronowska Karta, Organizator ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności Systemu Koronowskiej Karty i Aplikacji Koronowska Karta.
  9. Podczas zgłaszania usterki Użytkownik Karty zobowiązany jest do dokładnego opisania problemu, który napotkał przy próbie skorzystania z Koronowskiej Karty bądź Systemu Koronowskiej Karty lub Aplikacji Koronowska Karta.
  10. O sposobie i terminie usunięcia usterki Użytkownik Karty zostanie powiadomiony telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia oprogramowania lub sprzętu, z którego korzysta Użytkownik Konta lub Konta Rodzinnego, a które uniemożliwiają mu korzystanie z określonych usług.

 

§ 9. Zmiana oferty Koronowskiej Karty

  1. Organizator może zmieniać ofertę między innymi poprzez rozszerzenie jej o dodatkowe Pakiety, Partnerów i Obiekty, uprawnienia do uzyskania rabatów lub innego rodzaju ulgi bądź usługi.
  2. Organizator może także zmieniać ofertę poprzez usunięcie Pakietów, Partnerów i Obiektów ze Spisu Ofert. Oferty usunięte ze Spisu Ofert przestają obowiązywać.
  3. Zmiany oferty, o których mowa w punkcie § 10 pkt 2 niniejszego Regulaminu, obowiązują od chwili ogłoszenia. Organizator niezwłocznie ogłasza zmianę oferty na stronie https://www.karta.koronowo.pl/.

 

§ 10. Postanowienia dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Aktualny zakres usług oferowanych Użytkownikom Systemu Koronowskiej Karty dostępny jest na stronie www.karta.koronowo.pl.
  2. W związku z ciągłym rozwojem usług ich zakres funkcjonalny może ulegać zmianom.
  3. W zakresie usług oferowanych Użytkownikom Systemu Koronowskiej Karty, Organizator ma prawo do informowania o aktualnych informacjach dotyczących społeczności gminy Koronowo i najważniejszych wydarzeń, w tym m.in. komunikatów centrum kryzysowego, planowanych i realizowanych remontach dróg, spotkań, terminów i miejsc innych wydarzeń ważnych dla mieszkańców gminy Koronowo organizowanych przez samorząd, Urząd Miejski oraz jego jednostki organizacyjne. Usługę tę Organizator świadczy Użytkownikom Systemu drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej (na podany przez Użytkownika w Systemie Koronowskiej Karty adres poczty elektronicznej), w formie wiadomości SMS (na podany przez Użytkownika w Systemie Koronowskiej Karty numer telefonu) lub powiadomień PUSH.
  4. Organizator Systemu Koronowskiej Karty świadczy usługi na rzecz osób posiadających Konto lub Konto Rodzinne w zakresie i warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  5. Uruchomienie usługi w Systemie Koronowskiej Karty lub złożenie reklamacji za pomocą poczty elektronicznej jest równoznaczne  z akceptacją warunków niniejszego Regulaminu i wyrażenia zgody na świadczenie usług drogą elektroniczną z Organizatorem bez konieczności sporządzenia odrębnego dokumentu.
  6. Każdy posiadacz konta lub Konta Rodzinnego od chwili skorzystania z usługi zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  7. Informację handlową uważa się za zamówioną, jeśli posiadacz Konta lub Konta Rodzinnego wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji na wskazany adres poczty elektronicznej, poprzez rejestrację i podanie adresu poczty elektronicznej, aplikację lub numeru telefonu w Systemie Koronowskiej Karty.
  8. Klient może w każdym momencie zrezygnować z usług informacji handlowych, poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji w Systemie Koronowskiej Karty lub w Aplikacji Koronowska Karta. Rezygnacja jest równoznaczna z zaprzestaniem świadczenia danej usługi.
  9. System Koronowskiej Karty jest dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania przerw w dostępie do Systemu Koronowskiej Karty  w związku z koniecznością przeprowadzenia niezbędnych prac technicznych/aktualizacji.
  10. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Systemu Koronowskiej Karty, Organizator ma prawo czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności Systemu Koronowskiej Karty.
  11. Użytkownik Systemu ma świadomość, że dostęp do Systemu Koronowskiej Karty oraz do usług i produktów Partnerów za pośrednictwem Systemu Koronowskiej Karty wymaga odpowiedniego dostępu  do sieci, za którą Użytkownik Systemu pozostaje odpowiedzialny. Jeżeli Użytkownik Systemu uzyskuje dostęp i korzysta z Systemu Koronowskiej Karty, obowiązywać mogą opłaty za transmisję danych i wysyłanie wiadomości zgodne z cennikiem operatora sieci komórkowej Użytkownika Systemu. Użytkownik Systemu odpowiada za nabycie oraz aktualizację kompatybilnych urządzeń lub sprzętu komputerowego, niezbędnych do uzyskania dostępu i korzystania z Systemu Koronowskiej Karty, usług i produktów Partnerów oraz ich aktualizacji.
  12. Organizator nie gwarantuje, że System Koronowskiej Karty lub dowolna jego część będą właściwie działać na danych urządzeniach lub sprzęcie komputerowym który nie jest obecnie wspierany i aktualizowanych przez ich Producenta. Ponadto, świadczenie usług może być narażone na awarie i opóźnienia związane z korzystaniem z Internetu i komunikacji elektronicznej.
  13. W przypadku awarii lub przejściowych problemów technicznych, utracone zniżki lub ulgi nie podlegają zwrotowi.

 

§ 11. Skorzystanie z oferty Partnerów Stacjonarnie i online

  1. W przypadku Konta Rodzinnego możliwe jest okazanie identyfikatora członka konta rodzinnego lub zeskanowania kodu QR zniżki w imieniu członka z oferty Partnera lub zakupu w imieniu członka konta rodzinnego na warunkach oferowanych przez Partnerów opisanych w portalu www.karta.koronowo.pl.
  2. Zarządzający Kontem Rodzinnym oraz inni użytkownicy z prawem prezentowania identyfikatorów członków konta rodzinnego, mogą przełączać się pomiędzy członkami konta rodzinnego. Daje to możliwość np. zakupu biletu dla dziecka lub zaprezentowania identyfikatora dziecka czy zeskanowania kodu zniżki Partnera.
  3. Skorzystanie z rabatu, ulgi lub innego świadczenia może zostać zrealizowane wyłącznie po zweryfikowaniu ważności Koronowskiej Karty w danym obiekcie. Przy skorzystaniu z oferty Partnera w danym punkcie Partner może zweryfikować na podstawie weryfikacji identyfikatora. Odmówienie okazania identyfikatora Użytkownika Systemu lub zeskanowania identyfikatora zniżki Partnera skutkuje nie skorzystaniem z oferty Koronowskiej Karty przez Użytkownika Systemu.
  4. Skorzystanie z rabatu, ulgi lub innego świadczenia może zostać zrealizowane wyłącznie po zweryfikowaniu ważności Koronowskiej Karty.
  5. W przypadku skorzystania z oferty online na stronie Partnera konieczne może być podanie identyfikatora (numeru karty).
  6. Korzystając z udzielonego rabatu, ulgi lub innego świadczenia Użytkownik Systemu wyraża zgodę na warunki oferty udzielonej przez Partnera oraz odpytanie przez Partnera Systemu Koronowskiej Karty w celu weryfikacji uprawnień danego użytkownika.
  7. Partner może odmówić udzielenia rabatu, ulgi lub innego świadczenia w przypadku braku udostępnienia unikalnego identyfikatora Koronowskiej Karty, nie zeskanowania kodu QR zniżki Partnera w przypadku stwierdzenia braku jej ważności, lub gdy posiadacz Koronowskiej Karty nie jest jej właścicielem.
  8. Organizator może w każdym momencie zmienić spis ofert poprzez zmianę Partnerów i ich oferty. Zmiana oferty ma zastosowanie od momentu wprowadzenia odpowiedniej informacji o nowej ofercie w portalu internetowym www.karta.koronowo.pl.
  9. Szczegółowe warunki korzystania z rabatów, ulg i darmowych usług Partnerzy mogą określać w swoich regulaminach i/lub cennikach.

 

§ 12. Reklamacje

  1. W przypadku nieprawidłowego działania Systemu Koronowskiej Karty, czy któregokolwiek Pakietu czy też braku uhonorowania aplikacji lub karty przez Partnera, obowiązkiem Użytkownika Systemu jest niezwłoczne powiadomienie o problemie Organizatora w Punkcie obsługi Koronowskiej Karty lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.karta.koronowo.pl lub w aplikacji.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni, a odpowiedź zostanie udzielona przez kanał komunikacji wskazany przez Użytkownika Systemu.

 

§13. Zmiany Regulaminu

  1. Regulamin może ulec zmianie, w szczególności z powodu:
    1. dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa, wprowadzenia nowych przepisów prawnych oraz uchylenia lub zmiany przepisów prawnych już obowiązujących;
    2. dostosowania Regulaminu do koniecznych zmian wprowadzanych w Systemie Koronowskiej Karty;
    3. dostosowania Regulaminu do zmian w ofercie Koronowskiej Karty.
  2. Zmiana w Regulaminie zostanie niezwłocznie podana do wiadomości publicznej na stronie internetowej https://www.karta.koronowo.pl/ oraz poprzez wysyłkę wiadomości e-mail do Użytkowników Karty z zaznaczeniem daty wejścia w życie zmiany.